Sponsor

Tuesday, August 05, 2008

Happy Birthday Acik & Acu

Hermmm..mcm mana la aku bleh terlupa semalam besday Acik & Acu....huhuhuhuhu...bleh teringat pg td...nak call, kompemla diorg dah pegi sekolah..mlm karang la...

Smlm besday diorg yg ke 11tahun....selalu aku jumpa kalo twin nih org akan kata yg lahir dulu tu abang tp doktor yg sambut adik-adik aku nih lain skit..dia kata yg lahir dulu tu adik...sebab abang beralah..abang bagi adik kluar dulu...nih katanya berdasarkan kisah di zaman para Sahabat..hah wajib kena google nih..kelupaan dah kisahnya...

Diorg lahir kat hospital Tapah...beza time kelahiran lbh kurang 7 minit jer...unexpected delivery sebenonya..sebab ibu pi utk regular check up..sekali check..tgk jalan dah buka 4cm...walhal ibu x sakit pun...

...org selalu terkejut aku ada adik kecik yg masih sek rendah...ekekekeke...sebab org selalu tgk aku..pastu nyah..nyah dah 26..pastu alang ..alang pun dah 22...pastu gap lama...ada diorg...ingat plak time aku blom kawen, time acik acu umur 2-4thn cam tu..kalo kluar berempat..cthnya akuu, nyah ngan diorg..org musti tegur..sebab org ingat anak2 aku ngan nyah...tapun anak aku ngan alang...ekekekekeke...

So Acik N Acu..hepi birthday...belajar rajin2 erk..thn depan dah nak UPSR...diorg nih kuat tgk tv..kalo aku blk sokmo ler kena bebel ngan aku n manja terlebih ler jg...abah la..manjakan diorg.

Image Hosted by FileHive.com

No comments: