Sponsor

Thursday, August 07, 2008

Kenangan Silam : Part 1



Ye..jgn kelip2 mata anda, jgn gosok2.....nih mmg aku wehhh..zaman rajin nak join segala mala la xtvt kat kampus...dari tarian ke fasilitator..pehtu join jd AJKO...bila dah jd AJKO byk mende la aku jd gile kuasa..pilih kolej kediaman yg mana aku suka..dari dok King Fisher tuko ke Kurnia Perdana..pehtu dok bilik sensorang..best takde org kaco....cuma x merasa dok kampus tetap jer..sebabnya aku malss naik bukit turun bukit muakakakaka..geng2 mmg ajak dok Kg C...yer kat UMS kolej kediamannya panggey kg...time aku dulu ada Kg A,B, C n D...pernah gak la aku menerai tido sinun...dok Kg C...huh lotih naik tangga..

N pernah jg try buat projek OASIS...alhamdulillah takde defisit...

Opss psl gambo di atas...tu sebenonya aku join tarian Ulit Mayang....aku ingat lagu ja...Aku jg lupa persembahan nih sempena apa...yg pasti under seliaan geng2 chinese Kelate...May n June...best oo dengo diorg berdua nih ckp kelantan..mcm bukan chinese ja..tu blom depa speaking siam...persembahan nih dibuat kat dewan bahasa n pustaka Sabah...time tu kolej kediaman kami kat yayasan sabah tuh ha...sessi latihan pun buat kat area pusat sukan yayasan sabah jg..pernah sekali kami terlajak time...buat latihan smpi lbh pkul 12 tgh mlm...tiba2 jer masing2 jd seram..ye la lagu nih mcm puja2 skit kan..pehtu yayasan sabah nih dah la kat tepi laut...bila dh tersedar..kelam kabut la kemas2 nk balik hostel...

Tuh la 1st time aku kena mekap mcm opera...hiks! Hermm tp ada sedihnya...watak utama si nelayan tuh dah meninggal dunia.....kami semua x tau dia ada penyakit yg serius..tau2 lps konvo...dia meninggal..sebab Luekemia..Al-Fatihah utk Arwah Nor Mansor

2 comments:

attyfir said...

wah...umi.terror nari..rupanya

Umi_Aliesha said...

takdenya k ty..keras kejung ekekekeke...