Sponsor

Monday, August 04, 2008

Terima Kasih Daun Keladi Boss!

Pg tadi dalam dok kelam kabut ngan issue di utara...bos panggey meeting plak..aku pun lupa ada meeting pg nih...nyaris ku nak pi renew insurans kereta...patut la cam terfikir nak kiv ke esok...

Lps gitu gini...last sekali boss kata..''haaa..lunch kang kita pi lunch kat SR yer..." hiks! kecik tapak tangan, stadium bola kami tadah boss...

Terus aku buat reservation...t'hari plak..dok tunggu ja boss kluar...disebabkan dia lambat bebeno aku pun buat catwalk dpn bilik dia sambil tunjuk jam...dia tgh engage sebenonya...then dia bg signal cam suruh kami pi dulu...

Time pi SR plak kami merasa naik kereta baru...GL la apa lg..mpv yg tgh hot skrg nih...time tuh aku kata kalo boss tak sampai...kita suruh 2 org manager bayokan dulu...ye lah diorg ada entertainment claim kan...sekali sampai rupanya boss kat blkg jer pun..

Sampai jer SR..mak aihhh beso gedabak ler org SR nih tulis nama n nama co. aku..buat malu guwe sajork!...

Lps makan, gebang gitu gini..balik le...apa lg..best sembang ngan boss nih..mcm ayah2 jer kan...dia ingat besday aku...diorg nih request awaikan kek nya...ye la..31hb kan coti...naik keje udah posa la plak...ahemss bukan besday aku sorang jer la dia ingat...satu team...seme dpt kek...dr kek choc, ke chesse kek..pastu brownies n yg latest ari tu carrot cake...yg specialnya seme2 kek tu have baked by his wife..

2 comments:

attyfir said...

wah umi..patutler sonyap jer..
gi makan SR ek..
sapa lew nak banjer kty nieh..

Umi_Aliesha said...

boss blanja k ty...kami laju jer...hiks!