Sponsor

Monday, December 01, 2008

JJCM : Johnny Lagi!

Sepjg En Hubby OS ari tu, mmg ler anak dara dia asyik merengek ajak pi Alam Anda...bila tanya nak cari apa..dia kabo nak makan2 ja...

Bila En Hubby balik ...harusla dia tuntut janji..lps soal gitu gini rupanya dia nak pi mkn kat Johnny lg...herm...dia mmg suka mkn sup...tuh psl umi pun kdg suka buat steamboat kat rumah..ada peminat setia...

So seblom pi Seremban, kita singgah alamanda dulu..jalan-jalan cari pasal...

Image Hosted by FileHive.com

Kali nih ramai plak org kat Johnny...x pernah sampai kena 'q'...tp anak terignin punya psl tunggu jer la..mujur x lama...

5 comments:

neezareef said...

cute la haziq pkai cap cmtuh..boyish

Umi_Aliesha said...

sb..tahan sekejab jer tuh...plg lama seminit..pahtu musti dia tanggal...buang...

neezareef said...

tu ler budak dah baya gitu mmg ler...semua x kena cpt je buang

Umi_Aliesha said...

cepat boring jg dia nih...time mkn pun kena gilir2 dukung...kalo tak asyik la nangis...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

mkn steamboat!!