Sponsor

Friday, January 02, 2009

Layan Games!

Lately nih, Hana dah terer layan game...tp biasalah dia kan typical little girl...sgt la girlish...tgk la..game pun game barbie...PC nih mmg dia kata PC dia..hermmm

Image Hosted by FileHive.com

Pastu..weekend lps plak..En Hubby ajak main game kat alam anda...kali nih dia main ketuk ketuk...n dia suka main game bowling ler plak....dua kali pi utk main bowling...abis la Papa dia...kalo pi alam, musti lps nih...Hana ajak pi sinun punyer..

Si adik plak..kalo game kereta ok ja...bila tuko naik kuda, dia takut plak...herm...

Image Hosted by FileHive.com

N yg lg satu nih time kat The Mines....lama gilos br nak boh..kelupaan sebenonya...

Image Hosted by FileHive.com

4 comments:

neezareef said...

wah hana..tgk ha game pn nk ala puteri jugakk

atty's said...

sama le ngn fir..dan teror bukak..pc..layan games..

cuti.ajk g alamanda..lak..

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam umi

enjoy sesgt tgk gambar nie..
comel sungguh laerr ...

Umi_Aliesha said...

sb..maintain ngan princess..

k ty...ha...ini suruh papanyer belikan lappy plak utk dia...sabo je

nannie...:)