Sponsor

Tuesday, January 13, 2009

Rutin Bertukar!

Sejak Hana sekolah nih...rutin harian umi pun dah bertukar...ate kena tido/bangun awal kan...

Dolu2 6.30am pun lepak2 lg..nih 6.00a.m dah kena bangun...sambil mandi tuh jerang air...

Hana plak awal2 dulu kejutkan dia pkul 6.30a.m tp nih dah lewatkan skit dlm pkul 6.40-6.45a.m....kesian plak nak bgnkan awal2 sgt...hiks

Pg2 selalunya dia x selera nak mkn..kecuali roti + kaya....tuh sebabnya umi sediakan bekal utk dia..selalunya roti ler jugak..takpun biskut...


Ptg plak....skrg kena la masak awal skit...ate pkul 10p.m dah nak masuk tido...yg umi prasan sejak sekolah nih Hana selera skit nak mkn...dolu2 suruh dinner pun payah...nih blom masak nasi dah minta nak makan...ekekekeke....

So pkul 10p.m dah suruh dia tido...bab nih kdg ssh skit nak train sebabnya..umi pun sebenonya ada keroje nak buat...dia plak kalo kita x tido dia pun buat mcm2 alasan takmo tido lg...walhal umi nih nak siapkan keroje opis nih ha...so kena buat2 tido la...tp masalahnyer sokmo..buat2 tido tuh mmg umi tertido lah terus...hiks..sedo2 pkul 3am..maleh ler dah kan....

5 comments:

ains said...

huhuhu.... giliran ku akan sampi juga 2 tahun lagi..... adeh la hai... paling liat nak bgn awl...

neezareef said...

cam niza bgn pg kul 5.30 dah set alarm..tp liat liot kul 6 la gak br bgn

rasa nye no prob la nk bgn awal tu tp bab2 nk siap2 tu mungkin terkucil jugak ler

Umi_Aliesha said...

Ain...ha...silalah manfaatkan ms sebaiknya..lps 2 thn kena bgn awal..hiks

Za..Ha'a..siap2 tuh yg lama skit...nak paksa b/fast lg..hiks!

Jiha said...

syedih je tgk muka budak tu kena bgn awal pagi...hehehe

Umi_Aliesha said...

ekekekeke..takdelah..dia excited lg pi sekolah...muka bgn tido..