Sponsor

Tuesday, February 03, 2009

Kompem Sudah!

Surprise dr En Hubby menjadi tadi...hampir buat Umi nangis...huhuhuhu...
Dia kabo dr sumber2 yg boleh dipercayai..umi kena anto ke State..
balik Perak...
Uwaaaaaaa.....
Baru jer mendung..dia dah gelak...
Dia kabo umi mmg kena state..tp bukan Perak tp KL...
Uwaaaaa..awat x dpt HQ...
Alasannyer..takmo hubby n wife satu opis...yo lah..yo lah...
Umi pi...
Hello KL...i'm coming...tolong redah jem....huhuhuhuhu...

9 comments:

ummi umairah said...

ciannya kena ke kl..tp better than ke state kan..bila lapor diri?.

atty's said...

tahniah umi..kira okeh lagi tu..
nanti umi mesti terror drive ke kl..

syanis said...

selamat berhijrah kak.. selamat menempuh jem,... selamat bangun pepagi,.. huhu

neezareef said...

good luck umi

Umi_Aliesha said...

fuh...

zie..16hb nih..insya allah, faiza minta tangguh sebulan..mati den..kang x psl2 kena bayo byk kat opis nih....

k ty...a'ah ler tu...malehnyer nk drive jauh2...hiks

ain...huhuhuhuhu...sogo jom!

za...tqvm

zi said...

ohh.camtu..k good luck tau..tp betuila gomen susah skit nak bagi satu opis suami isteri..

Anie said...

ok lah tu ukar kl...tak per umi..keta kecik senang nak cilok2..

tak lama tu terre lah umi area kl..
anie sampai skrg kalau masuk kl sesorang mesti sesat lagi..

Umi_Aliesha said...

anie...

kot iyer rajin masuk...ekekek..kang ada juga pegi-balik kerja jer

ct rahani said...

sealamat berhijrah ye kak.. permualaan yg baik.. InsyaALLAH..