Sponsor

Friday, February 06, 2009

Masih Kat Umah!

Boring tunggu Haziq tido..umi masuk sini dulu...

Masih kat umah coz jab2 lagi nak bawak Haziq pi klinik. Ptg smlm time ambik kat nursery cikgunyer kabo dia demam terkejut...ada baby melalak tiba2..dia plak tgh tido...terkejut smpi terangkat badan katanya..

Smpi umah...muntah2 n diarea la plak...tgh2 mlm pun sama...tido2 ayam jer umi malam td...elok haku terlelap..anjing menyalak la...terlelap lg..haziq muntah la..baru nak lelap lg..dia diarea la...tuh dia terlelap pg nih...letih agaknya...

Moskel la...awat selalu jd cam ni...muntah+diarea....rsnya anak zi pun mcm nih... hermmm....

K la..nak baca surat kabo plak...

6 comments:

atty's said...

siannya haziq..nanti kena bawa minta air gak tuh umi kasi pulih semangat..

neezareef said...

hermm...ade sesuatu ke kt situ
kalo x elok tu kena cari penawar lain tu

Umi_Aliesha said...

k ty..demam dah ok..tinggal muntah +diarea jer..td dah ambik ubat

za..a'ah..kalo jd balik kena pi jg la darus syifa

ummi umairah said...

aha faiza..nurin cirit dekat 5 hari baru ok.. ubat pulak susah no nak makan bila bagi dia luah balik.. entahla kebersihan kat "situ" kut...

Umi_Aliesha said...

zi..tanya jg kat doktor td..doktor tanya air bw dr rumah ke dr situ..takut air yg tercemar...faktor rajin kutip pun sama..tp rsnya kat rumah takde plak dia mkn apa baru2 nih...hermmm

ummi umairah said...

maybe air kut.. kalau kat umah kita tapis..kat nursery tak taula pulak. mengutip tu kalau kat umah kita nampak jer.. entahler. nurin sampai merah dia punye.