Sponsor

Wednesday, September 09, 2009

Macam2 Kes!

Minggu nih...umi berkursus sebenarnya..idak ler lama pun...dr selasa smpi khamis ja...yg bestnya kursus kat HQ..means kat Putrajaya jer la..so kurang ler jem yg perlu diharung...n dpt la car pool ngan en hubby balik....setelah hampir 6 bulan tak car pool...huhuhuhuhu...

TAPI....semalam jer la pun...coz en haziq kena chicken pox la plak...dah ler umi tgh kursus..so terpaksa la en hubby yg ambik cuti smpi khamis...jumaat br umi plak EL kot...n maybe...terpaksa rela hantar en haziq balik kg...ate nak cuti pjg2...next two weeks kan nak raya plak...takkan nak cuti deret....dugaan! tgk la mcm mana hari jumaat nih...sedih plak nak tinggal dia kat kg...n kakaknyer pun mcm nak dok kg jugak nih....

Herm...k/tgn sokongan dpt duit raya erk...huwaaaaaa..x aci.....nak ler jugak......! adeiiii....

5 comments:

atieya said...

akak .. mcm tu lah, sy dulu selang seminggu 2-2 beradik kena chicken pox .. last2 antar balik gombak. ye lah kita nak cuti lama2 mana boleh kan? chicken pox kurang2 nya 2 mggu baru ok. bab bonus tu .. hehehe .. tak tau nak kata apalah dah pak najib bg kat kami ajer. Tp zaman pak lah dulu dlm kata tak ada duit pun dpt gak seribu .. huhuhuhu

atty's said...

haziq kena chicken pox ..ye..
'tu lah kan umi ..nak jaga haziq..nak amik cuti panjang..nak raya lak ..

Anie said...

anie masa qiesha kena chiken pox selang seli cuti dgn hubby

Umi_Aliesha said...

attie...akak pun terpaksa anto kg jugak nih..sebab nak cuti raya..kang 2 minggu+ seminggu cuti..udah dekat sebulan plak umi cuti...hihihihi

k ty..aha..sebab cuti raya lah nih...sib baik ant dlm 5 hari ja..ate jumaat depan dh start cuti raya...

anie...x bleh nk bergilir sebab kalo prasan br ja bbrp minggu ari tu umi n anak2 x sihat..dah berapa hari ambik cuti...hubby pun sama...masing2 cuti tahun tinggal ngam ngam soi ja ha...huhuhuhuhu

neezareef said...

gaji umi dah bosa x yah duit raya..hihi