Sponsor

Thursday, August 18, 2005

Bukit Merah Lake Town..

Hari ni, lps abis keje aku akan terus balik ke Bukit Merah. Singgah kejab kat Sungkai coz nak ambik Ibu then terus pi sana. Abah balik esok, lps adik ngan abang abis kelas. Ada kenduri sebenarnya..the most handsome cousin aku kawen. Tp tu lah selalu org kata org hensem/lawa nih selalu dpt bini/laki yg biasa2 jer..samalah ngan Abg Mat Pian aku nih. Rugi plak aku rasa..ekekekeke.
Dulu time aku kawen, seminggu sblm majlis, Lang dah sampai. Lang nih, mmg kakak kesayangan ibu aku. Ingat plak masa Ibu x sihat dulu, aku tepon bgtau mak masuk wad, 3 jam lps tu dah sampai. sayang sungguh kat adik bongsu dia. Ate..dah adik dia, mmg ler dia sayang. dia pun antara mak sedara yg plg aku sayang.

So esok, ikut jadualnyer aku akan balik Pendang sat, sabtu tu plak terus pi rumah pengantin pompuan kat Changlun(Abg Mat kata...alah dekat jer tu, 10km lg nak sampai Bkt Kayu Hitam). Jauh sungguh! Time bertunang dulu,anak aku dr berbaju sampai tak pakai baju br sampai. Sampai2 plak takde elektrik..tu psl anak aku tak berbaju. So kali nih, kompem tak bagi anak aku pki baju denim dah.Nyesal aku.

Lagi satu, psl jerebu kat Besout. Patutlah hr tu aku balik, aku rs mcm tak percaya jer kat dlm besout bleh jerebu, rupa2nyer kaw hutan kat Besout 5 terbakar. Sib baik masuk dlm akhbar, klu tak sampai bila2 aku akan heran. Rasa aku kat situ tgh diteroka, musti diorg saja bakar.

k lah selasa depan br aku update lg...

No comments: