Sponsor

Thursday, February 16, 2006

Hana : Favourite Doctor

Hari ni bawak Hana pi klinik. Seblom tu pi punch card dulu kat opis. Masa dlm lif ada la akak2 telekom dok tanya Hana nih kakak ke adik..ekekeke ngan senyum sumbingnyer aku kata baru dia seorg. Nampak sgt aku nih dah rupa ibu yg ada anak lebih dr seorang. Seblom pi klinik, breakfast dulu. Makan kat opis abg. Hana makan kuih jer. Tgk dia makan apam..gigit sikit lps tu terus buang..rupanya apam tu pahit(kapur terlebih) patut la dia buang.

Sampai klinik, as usual aku akan perati kereta yg ada. Sebab takut klu Dr Azlin @ Dr Huda takde. Alhamdulillah nampak kereta Dr Azlin. Masuk klinik hmm lega lagi coz tak ramai org. Hana plak bila dah sampai Klinik Huda kompem pi port mainan punyer. seronok sungguh tgk dia main. Kebetulan takde budak so mmg dia conquer habis-abisan la. dia buai, buaian.lari pi gelunsor. buat adegan stuntnyer...turun gelunsor meniarap. Bila turn dia..buka jer pintu dia dah sengih. Yo lah doktor yg dikenali.

Duduk jer dia dah minta mainan kat Dr Azlin. Lps Dr Azlin check2 semua dia lari ke hubby rupanya nak ambik lg satu mainan dan nak bagi Dr Azlin. Ajak doktor main sama. Sib baik Dr Azlin nak layan dia. Satu yg aku terkejut rupanya Dr Azlin ikut perkembangan Hana. Dia tau Hana nangis teruk time kena cucuk sethn setgh. Yo lah doktor ganti yg cucuk. Sempat la aku tanya pasal Dr Huda. Rupanya Dr Huda tak sihat. Pregnant tp alah teruk. Kena rehat kat rumah. Dr azlin pun skrg ada time pagi shj. Tu psl aku kena pi time keje dan pagi. Ntah la anak aku nih x serasi ngan doktor lain. Memilih. Klu dah pi klinik lain atau jumpa selain dari diorg berdua dan klu sakit tu tak kebah2 juga mmg kena tunggu Dr Azlin @ Dr Huda jer la.

Tu jer la kisah doktor favourite Hana..adiossss

No comments: