Sponsor

Wednesday, February 22, 2006

Senior!

Ngantuks bangat nih. Rasa mcm nak pejam mata kat sini juga tapi x best aaa tak selesa. Ujung bulan ni 3 org lagi staff TAB berenti keje. Diaorg ambik VSS. Bila dah plan nak buat makan2 baru aku perasan. Skrg aku la staff senior pompuan. Senior sebab apa???? sebab aku dah lama dok kat opicyber nih. Since Dec 2001.

Masa aku masuk keje. Staff pompuan mmg x ramai. Yang ada Kak Leha, Kak Roni, Kak Sarina, Kak Nora dan Tini. Kak Leha dan ambik VSS, Kak Nora pun nih Kak Ani plak. Kak Sarina plak dah keje ngan goment. Kak Ronn plak dah ke TM, Tini ???????...so aku jer la yg tinggal. Sib baik la ada lagi kwn2 pompuan yg tukar ke sini. Nih la perbezaan yang nyata antara kompeni private n gomen. Klu pi gomen uiskkk berderet2 staff pompuan...bila kat private hmmm ciput jer org pompuan...

Hmm tu jer la yg aku nak melalut. Ngantuk bangat nih...nak pi tido la sat...bye..adioss

No comments: