Sponsor

Thursday, March 16, 2006

Palace of Golden Horses

Smlm lps abis keje terus hubby ajak pi Istana Kuda nih...nak dengar psl vacation membership ni hah...fes time aku pi dgr dan fes time gak la pi IK nih..hubby dah pernah tp tu pon sebab ada formal function. Bleh pi dengar ni sebab adik Zaid(kembar hubby aku) ajak pi...dia kata tak yah masuk ahli pi jer nanti dpt voucher free. Zaid ngan jijah tumpang kereta kitaorg. Tp bila sampai lobby masing2 buat2 tak kenal...

Kitaorg di entertain by jamilah...mkn bihun skit2, then minum kopi pehtu terus dia bawak pusing IK nih. Yang aku kagum port klinik utk full medical checkup dia la...takut plak bila tgk mesin CT Scan ngan mammogram tu...kecut perut plak rsnya. Mmg mewah la. Pehtu pi tgk gymm plak.Alahai cun lagi gymm kat Yayasan Sabah...jauhnya perbandingan aku..sampai nun negeri bwh bayu. Situ ko byr RM1 bleh main dr dia buka samapi dah tutup...main ke? org mcm aku main2 la...bukan larat nak exercise lama2 pun...saja sesambil jeling atlit2 sabah...

Pehtu pi plak swimming pool dia...waaa yg ni aku teruja sebab luas sungguh. Then lps tu pi solat maghrib. Then sessi presentation la plak...sib baik ada port utk budak2 so anak ngan selambanyer join budak2 chinese main...dah ler besar dr diorg..ikut suka dia jer rebut mainan. Dgr la budak2 chinese tu dok ckp bahasa dia...then dia tgk anak aku buat derk jer dia cakap plak..tak boleh maaa...:)

Opss psl prsentation tu, mula2 tu teruja la jugak sebab dengar sethn RM399 jer..aku dok congak2 RM1++ jer sehari...alih2 bila manager dia dtg dia bgtau mermsership utk 38 thn tu kena byr dlm tempoh 5 thn plak.adoiiii kelentong la korang ni...w/pun 25K tu akan dpt blk lps 38thn..rs mcm x berbaloi jer bermati2an byr utk 5 thn tu..so kitaorg jawab jer la NO...

Pehtu...dia pun bagi la free gift...voucher utk dinner/lunch buffet ngan accomodation 2D/1N. Kitaorg pilih PD jer...PD lagi....hubby kata tu jer yg plg dekat dan jimat so pilih jer la yg tu. Tu pon kena pi weekdays..sabo jer la...Ekceli aku dah teruja nak join tp sebab dgr kena byr fee utk38 thn tu dlm tempoh 5 thn hmm..abaikan jer la..bukan rajin pi bercuti pon..

Kitaorg ni dah settle since pkul 9.00p.m dah tp si zaid ngan jijah x kluar2 la plak...last2 dekat pkul 10p.m baru diorg kluar...Mlm plak Hana x bleh tido..merengek dr pkul 3 a.m...dah pkul 6am br dia tido...adoiii ngantuknyer...aku pi surau kecik sat naa..ngantuks...adiosssss!

No comments: