Sponsor

Thursday, December 13, 2007

Baby dah kluar ke blom?

Tu la soklan 1st anak aku pg td. Dia tanya kat abah dia..time tu aku kat atas lg. Bukan excited nak adik tp sebenarnya excited nak blk umah Mak Tok...weekend lps pun dia tanya ' Hana nak raya umah Mak tok, boleh? Aku jawab..Tunggu baby kluar dulu...nanti br balik umah mak tok..terus dia kata ' adik..kluar cepat tau...kakak nak raya dgn Mak Tok' adeihhh!

Menghitung hari ni siksa sebenarnya...jiran aku, a.k.a emak kwn baik Hana(umairah) dah selamat deliver subuh td...lg kuat la rs berdebarnya...sebab aku ngan dia beza 2 minggu je...alhamdulillah dia dpt deliver normal for 2nd time nih...dia dpt bb girl, beratnya 2.95kg....bestnya dengar. esok aku check up lg...kali nih Dr nak check situ kot...n aku konpius betui ke aku dgr dia nak stimulate baby..ke aku slh dengar..tawakal jer la..x kisah la mana2 asalkan aku n bb selamat.

Then td opismate dok kata ' time anak sulung kita x tau rs sakit, tu debarnya kurang...nih dah pernah rs lg la berdebar' uwaaaaa...iyer aku berdebar tp serius aku lupa mcm mana rs sakitnya..aku tau sakit sgt tp lupa mcm mana keadaan sakitnya..blur2 gitu.

No comments: