Sponsor

Thursday, December 06, 2007

Menghitung Hari

Sekejab jer dah masuk dec..my EDD pun dah makin hampir..preggy kali nih jarang dah kena cramp kaki..maybe sebab aku dah tau mcm mana cara nak elak..tp sesekali tetap jadi jg..Mcm semalam, tgh2 tgk tv bleh jd jugak..crampsnya pun lain skit..Hana nangis tgk aku tahan sakit..walhal aku tak la sakit sgt pun..nih kalo tgk ibu sakit contraction/deliver mau dia yg melalak lebih dr aku...ekekeke..nampak dia sensetip orgnya.

Last week dia tgk channel ceria, cerita psl hikayat syazlan ke namanya lupa dah..kisah mak sedara dera anak buahnya. Time abby abadi marah budak tu mesti mata aku tgk muka dia..nampak la dia kerut2 muka..then bergenang air mata...ha time nih kalo tegur mmg kolam air mata tu pecah la...ekekekekeke..

Weekendnya plak..my family dtg sini..tiap2 hari la berjalan sakan. Saja bw si kembo tu jln2 sempena cuti sekolah..so sempat la pergi ke zoo negara, aquaria, tesco, alamanda. nak pi petrosains tp dah lewat la plak..tutup dah..gambo2nya spt biasa....aku dah upload kat fotopages.

Smlm seme dah balik..so terasa sangat kesunyiannya..Hana pun nangis time antar ke nursery balik...time ambik pun sama..Nampak jer abah dtg terus nangis. Pastu asyik la ajak balik umah Mak Tok. Tu br dok beberapa hari..nanti 2 bulan dok ngan aku/kg. macam mana la...sabo jer la..

No comments: