Sponsor

Friday, June 20, 2008

Career

Huh...penat aku taip..ilang ler plak....

Pg td aku ada sessi 'dating' ngan big boss tapi idak ler berdua..berlima...ala2 sessi luah perasaan gitu...dalam byk kata2 big boss, aku tertarik ngan saranan dia..supaya aku fokus pada satu bidang...ye lah aku nih multi tasking tp ala2 watak sampingan gitu...

Mana port yg aku nak fokus erk? dolu2 aku ingat nak ambik diploma in IT...nih supaya aku paham skit bab2 IT nih...pastu cam best jer aku tgk diorg buat coding...ye ke best?

nih bila masuk miting ja..kompem haku pening..pening ngan terms yg ada. Konpius pun ada..mujur la hubby bidang nih so ada jg la sedikit sebyk aku bertanya..

Then aku jg bleh fokus ke audit...yg nih pun nampak best...pastu bleh la aku jd makcik fussy..seme mende nak audit...ekekekekeke

Tester pun bleh kan...hermm...!

No comments: