Sponsor

Thursday, June 19, 2008

Edisi Merapu lg..

Kepala haku weng nih...baru miting lama skit dah weng mcm apa....lemah sungguh!

Utk terapi..kena la masuk sini sat...

Smlm 1st time balik umah pkul 8 malam..dah tau kompem x larat masak..so abis jer miting ngan big boss terus ku tapau makanan. Time kluar dari sinun aku dok berbelah bagi..nak lalu jln mana la..yg jauh tp x jem atau yg dekat tp jem..tp disebabkan tahap 'ketereran arah jln' aku masih tinggi..aku pi jer la jln yg jauh skit..ekekekeke..lg satu jln yg dekat tu aku x konfiden betui ke tak jlnnya..x pernah drive sendiri lg..aku nih kan x alert jln2 nih..kang salah lane udah salah destinasi..haruss try jln tu tp bukan la time peak hour...walopun aku rs jlnnya straight jer..

Smlm jg 1st time la hubby jaga adik, yg agak lama skit...lotih oo jaga 2 budak..sebab dua2 berebut nak perhatian..tu la kdg2 sokmo haku naik hangin...kalo dua2 ada..ok lah sorang satu..si kakaknya mmg la....pantang kita pay attention kat adik..musti dgn lajuya dia mencelah..nak jg kita main ngan dia..tu umur nak masuk 4thn..x dpt aku bygkan mcm mana la yg gap x smpi 2thn tu...mesti lg letih..adik nih nak kena masukkan dlm walker dah kot..cam jemu ja baring, meniarap, golek2..:)

uikss x abis2 lagi ngan ayat pertama kali erk..

adeii tiba2 mati idea..tu la asyik la network on off...lenkali la sambung..

2 comments:

Alya Shaka said...

2-2 nak lebey perhatian tu kak.ehe

Umi_Aliesha said...

a'ah yang..gitu la..kalo twin, pengsan terus..