Sponsor

Thursday, August 21, 2008

Buah Hati Saya & Hubby

Nih gambo ari senin ari tu...Adik skrg mmg rajin beno la kerabat(panjat kot)pantang nampak mende yg dia bleh bergantung..kompem dia akan pegang ngan kuat n cuba berdiri...kalo x dpt mende, badan ibu atau papa dia pun jadi jer...

Plg best bila dia dpt pegang meja...bila dah berdiri betul..dia lepas tangan...pastu kompemla jatuh terlentang...muakakakaka....eksyen betui...br belajo nak berdiri udah berlagak nak lepas tgn...merangkak plak..spt biasala...takat 4-5 tapak pastu dia menjulur ler balik..lg laju menjulur kot...

Kalo masuk walker jgn harap la dia dok setempat..abis dah pinggan mangkuk, periuk belanga ibu kena punggah(kluarkan) dgn dia...kakak sokmo menjerit bila adik tukang kemas umah...sebab kang kakak yg kena tolong ibu...tp bagus kakak nih..rajin jaga adik...suruh buai adik pun dah bleh harap la...kalo pesan kat dia..ibu nak masak..main ngan adik...haa mmg smpi ke sudah ler dia main ngan adik...

Image Hosted by FileHive.com

3 comments:

atty's said...

haziq dah nak bljr berdiri..lepas tu nanti jalan lak..muak le umi..ekekekke

ains said...

cepat la haziq berdiri yer
kak umi... bagus ni

Umi_Aliesha said...

k ty..jenuh la lps dpt kaki..ada geng plak tu..dolu2 kakak sorang..nih dah berdua...

ain..berdiri jenis kena berpaut lg..blom pandai imbang badan..tu asyik terlentang jer jdnya...udah la melalak mcm kena dera...duduk pun mcm antara dua sujud...kalo leka..terlentang jg..ekekekeke