Sponsor

Friday, August 08, 2008

Smart Casual....

Ptg smlm dpt email dr HR dgn tajuk di atas....

Antara isi kandungannya,

Anggota dibenarkan memakai seluar jeans panjang yang tidak terlalu ketat, koyak, lusuh atau bertampal.

Anggota dibenarkan memakai baju T (T-Shirt) berkolar bersesuaian ke pejabat dimana ianya tidak memaparkan gambar / tulisan / corak yang keterlaluan dan tidak menyentuh sensitiviti mana-mana kaum atau agama;

Ekceli dh lama pun kami kat branch nih dok pakai mende2 di atas nih..saja ikut sub yg lain...hiks! keteqa' sungguh...

Nih dah dibenarkan aci tak..kita tambah satu lagi...dibenarkan pakai selipar...hiks!

Tp dolu2 ms hubby keje kat satu jabatan tu..aku mcm segan jer nak pakai macam di atas..sebabnya terms tu terpakai utk hari jumaat jer..hari hubby pakai lengkap baju melayu..tiba makwenya pakai casual...ekekekeke..segan kan so pakai jg la baju kurung...

Nih dia dah tuko tmpt lain n kat situ x wajib pki baju melayu so..bleh la aku pakai blk casual...

4 comments:

atty's said...

sempoi senang ek umi

Umi_Aliesha said...

kalo bg pakai selipar jepun ja..lg best..hiks!

mazlyna said...

asan kat ne skang?

Umi_Aliesha said...

asan kat perangkaan