Sponsor

Saturday, September 13, 2008

Kurman, Kad Raya & Sampul Raya



Mende2 kat atas nih adalah pemberian dr Big Boss...kalo thn2 seblom nih x pernah dpt kurma..thn nih ada kurma plak...selalu tuh kurma utk client ja...okeh la tu kan...

Pastu as usual...ada kad raya ngan sampul duit raya...kad raya dpt lima keping jer pun...smlm time aku bw balik Hana dah 'cop' nak bg kat cikgu dia, kwn2 dia...sabo jer la..abis lima keping tuh kat dia sorang ja...aku jawab bg kat cikgu2 ja..utk kwn2 nak buat apa..bukan puasa pun...ingat nak ajar Hana puasa bila dia dah sekolah..maybe bleh start thn dpn..puasa setengah hari time weekend...belajo skit2...


Sampul raya plak...ada seploh peket means ada 100 keping..cukup la kot utk bg pada sedara mara dua2 family n jg anak2 jiran nanti..sampul2 thn lepas mana ntah aku letak...jenuh plak nak mencari..rsnya kat dlm stor...ngan hidung yg tgh sok sek sok sek nih..malasnya nak masuk stor..kang asyik bersin..tunggu la sihat skit..kena standby xtra sampul n nak agih skit bg kat Ibu jg...

2 comments:

**KITE PUNYA** said...

salam Umi..

Oklah tu baru 2 minggu puasa dah dapat kad raya ngan sampul raya

Kite kat opis nie sonyap aje .. xde apa2

Umi_Aliesha said...

salam nannie...next week dpt la tu...sempat lg nk post..