Sponsor

Tuesday, January 06, 2009

Penggantinyer!

Lepas tragedi di bawah nih berlaku, Hana asyik la tanya bila nak beli yg baru....

Papanyer jawab..nanti Papa kerja byk2 dulu, kumpul duit baru kita beli..sementara tu Papa beli yg biasa2 jer...

Ibunyer takde janji apa2 erk..adiah besday adik pun blom beli...

Hana angguk...n tido...

Esok pagi...dah tanya bila nak pegi beli...

Dia pesan kat Umi, lenkali jgn pergi pasar malam baru(BBB)..pergi pasar malam lama(Bdr Tek.) atau pi Alamanda ja....takde org jahat katanya....

So...pg ahad tuh..kami ke Billion depan tuh jer...nih la hasil soping Hana...dia minta dua rantai ganti...

Kiri tuh yang kena curi...

Image Hosted by FileHive.com

9 comments:

atty's said...

lawanya hana..cam princess

Umi_Aliesha said...

:)

neezareef said...

wah wah..
amek ko skali amek rantai gorjes gitu

neezareef said...

hana ni ade taste

princess btl

princess rongak

hehehe..aku kena aim ngn hana kang auntie ni ckp dia rongak

Umi_Aliesha said...

muakakakaka...kalo org tanya jer gigi mana..mesti dia kata kwn dia tolak..dia jatuh..so gigi patah...auta jer tuh...walhal kuat mkn gula2

lie_nurulz said...

comelnya hana..macam princess aunty tengok..

Umi_Aliesha said...

princess dah ilang rantai..hiks

atty's said...

wah..hana dah macam knurul hah.kuat bergaya leh geng..nier

Umi_Aliesha said...

a'ah...bleh jd mentor..ekekekekeke...